Thursday, October 21, 2010

Yisroel Meir Bricksman


Kikar HaShabbat


סיפור גירושי בריסקמן-שכטר מסתבך: עסקנים הפועלים בארה"ב בענייני עגונות, שהצליחו בשבוע האחרון להוציא גט מישראל בריסקמן, נעצרו באשמת חטיפה והכאה.


מדובר בבני זוג מוכרים מליקווד - ר´ דוד ווקס ואשתו. כזכור, בתחילת השבוע חשף "כיכר השבת" כי סיפור העיגון בפרשת בריסקמן-שכטר הסתיים, והאשה קיבלה את גטה בארה"ב בעקבות מעורבותם של חברי "מאפיה" מקומיים.


כעת אנו מביאים, לראשונה, את פרטי הסיפור המלא
....

4 comments :

  1. One of the comments on Kikar Shabbat:

    ועכשיו קצת עובדות

    הבעל הגיע לבית משפחת ווקס במוצ"ש בהמשך לסדרת ראיונות שנערכו במטרה להתקבל לעבודה בפרויקט תרי"ג מצוות אותו ניהל ווקס. הוא הוזמן לארוחת ערב ע"מ לסגור את פרטי העסקתו "ומכניסי האורחים" אף הגישו לו מרק ("הסעודה האחרונה"). במהלך הארוחה הכניסו ה"מארחים" את הבעל לחדר השינה בביתם באמתלה כלשהי. מיד עם כניסתו לחדר התנפלו עליו בריונים, קשרו את עיניו כפתו את ידיו ואת רגליו באזיקי ברזל והפילו אותו לרצפה כשפניו כלפי מטה. הם החלו לחבוט ולבעוט בו ללא רחם במשך דקות ארוכות כשמלבד קללות גסות הם אינם אומרים לו דבר. כל הזמן הזה "העסקן החשוב" ווקס משתתף במסע ההרג באופן פעיל. לאחר דקות ארוכות כשפניו טובלות בבריכת הדם, המכים עצמם מקריאים לו את נוסח הגט ומצווים עליו למנותם לשליחי הולכה של הגט. כל זאת תוך המשך מכות ובעיטות. וכאן מגיע החלק הנורא מכל, לאחר ש"הגט" בידיהם ממשיכים הבריונים ובתוכם ווקס להכות את האברך במשך מס שעות. בתוך כך מתקשר ווקס לאביו של הבעל המתגורר בישראל ומודיע לו כי בנו נתן את הגט אך כעת הם דורשים כופר תמורת שחרורו. הוא מודיע לאב שיש לו שעתיים להעביר 100000$ לידי משפחת שכטר ואם לא הם יהרגו את בנו. הוא מוסיף עוד כי גם לאב מצפה גורל דומה וכי מישהו ממתין מתחת לביתו של האב מוכן ומזומן לתקוע לו כדור בראש. לאחר התיעצות עם הרה"ג ר' שמואל קמינצקי שמורה לאב שלא לשלם את הכופר מחכים האב והאם החרדים לאות חיים מבנם כשבמשך שעות ארוכות אינם יודעים אם הוא חי או מת. כאמור, במשך שעות אלו עובר הבעל התעללות קשה שבסופה הוא מצליח להמלט ולהגיע למקום מבטחים. בהוראת הרה"ג ר' שמואל קמינצקי ולאחר שהוא מטופל בבי"ח הוא פונה למשטרת ניו ג'רזי שמתיחסת לענין כפשע מדרגה ראשונה ועוצרת את בני הזוג באשמת חטיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות, גניבה (הם גנבו את כל מה שהיה עליו כולל פאלם, מעיל, כובע ו200-300 דולר)

    ReplyDelete
  2. Can someone get the documents referred to bt stan in the other thread?:

    stan said...
    Hopefully they will be locked up and the keys thrown away forever.

    rav nissim karelitz's beis din issued a psak that she is mesarev le'din and not entitled to a get but who cares. we have a new feminist shulchan oruch today.

    October 21, 2010 1:20 PM

    ReplyDelete
  3. Don;t think people do not remember that you posated against Bryskman. we all know you are a feminist dressed in religious garb. It is pathetic how you have pulled the wiool over rav Sternbuch's eyes. You and Dovid Hecholol Cohen will be stweing in the same pot in gehoinom as all the feminsist reshoim out there.

    ReplyDelete
  4. Rav Shternbuch has taken a position on this case? What is it?

    ReplyDelete

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.