Tuesday, May 1, 2018

מזעזע: העובד פגע בעשרות בנות חרדיות וההנהלה שתקה

bhol


פרשייה חדשה מסעירה את הקהילה החרדית בבורו פארק: מנהל בית ספר לבנות חרדיות בבורו פארק, ידע על גוי עובד המקום שפגע בתלמידות במשך כמה שנים, ולא עשה כלום כדי לעצור את המעשים. כך מדווח האתר האמריקאי VosIsNeias. 

על פי הדיווח, מדובר בבית ספר חרדי מפורסם לבנות בבורו פארק. 

המחוקק החרדי של מדינת ניו יורק דב הייקינד סיפר לאתר, כי קיבל עשרות שיחות טלפון מהורים שהתלוננו באוזניו על כך שבנותיהם נפגעו לכאורה על ידי העובד הגוי. 

הייקינד ציין, כי אותם הורים תינו בפניו כי התלוננו והתריעו באוזני מנהל בית הספר, אך זה התעלם מהם ולא נקף אצבע בכדי לעצור את הפגיעה. 

עקב כך פנה המחוקק באמצעות חשבון הטוויטר שלו להורים הבנות הנפגעות, להתקשר אליו ולספר לו על כך. לדברי הייקינד, מנהל בית הספר אמר לו כי מעל 100 הורים התקשרו אליו בתוך זמן קצר. 

לדברי המנהל, העובד סיים את עבודתו בבית הספר מיד לאחר שהמקרים פורסמו בתקשורת המקומית. 

הייקינד הוסיף כי הוא קיבל שיחת טלפון ממחלקת הפשיעה של המשטרה, שביקשה לדעת פרטים ופתחה בחקירה. 

"אין ספק שהמעשים החמורים קרו, והעובדה שהנהלת בית הספר שתקה ונתנה לעובד הגוי ללכת בלי להתלונן עליו מדברת בעד עצמה". אמר הייקינד. 

הייקינד הוסיף כי "בית הספר מתהדר בקעמפ קיץ שהוא מקיים כל שנה, ושם נשמרים גדרי הצניעות בצורה חמורה ביותר", ופה לא ראינו את זה. 

לדברי הייקינד הוא קיבל תלונות מבנות על דברים שנעשה להם, 'בחדרי חרדים' חוסך מהגולשים את התיאורים. המקרים התרחשו בבית הספר וגם בקעמפים בהרים. 

הייקינד זעם ואמר "עד יום שישי האחרון המנהל פשוט לא עשה דבר, זה חמור מאד, רק כשהדברים יצאו החוצה הוא נזכר לפטר את העובד". 

"קיבלתי הודעות שהמנהל לא עונה לאף אחד מההורים, וזו חוצפה שאין כדוגמתה, במיוחד שבית הספר הזה נחשב כמי שמקפיד מאד מאד על נושא הצניעות". 

1 comment :

  1. The_Original_Bored_LawyerMay 3, 2018 at 11:39 PM

    One wonders what happened to לֹ֥א תַֽעֲמֹ֖ד עַל־דַּ֣ם רֵעֶ֑ךָ

    ReplyDelete

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.