Wednesday, September 2, 2015

Rav Ahron Schecter joins condemnation of takeover attempt of Bnei Brak Seminary Meir

BHOL

 נמאבק על סמינר מאיר חוצה יבשות: "אנשי מרמה ודמים", כך מכנה הרה"צ רבי ישראל יצחק קלמנוביץ את הגורמים הפוליטיים המנסים להשתלט על סמינר מאיר בבני ברק. גם הגאון ‏רבי אהרן שכטר ראש ישיבת רבינו חיים ברלין, הצטרף למכתב.

לאחר עימות אלים אמש (ד'), בישיבת מורות עם המנהלת הרבנית רחל בורנשטיין-גפן מול בני משפחת המנהל הוותיק הרב שמואל מאיר, הגאון רבי ישראל יצחק קלמנוביץ והגאון ‏רבי אהרן שכטר ראש ישיבת רבינו חיים ברלין שיגרו מכתב חריף בנושא.

"כלימה תכסה פנינו", נאמר במכתב עליו חתום הרב קלמנוביץ, "בראותנו החמס והעוולה אשר נעשה לעין כל ובעזות מצח להשיג גבולו ולרדת לחייו של המחנך היקר שביקרים, רבי שמואל מאיר שליט"א, אשר נודע שמו כאיש אשר רוח בו' המוסר נפשו עשרות בשנים על חינוך בנות ישראל, וידע וטרח ועמל במו ידיו לקונן הסמינר החשוב עד אשר נחשב בסיעתא דשמיא כאחד ממבצרי החינוך הטהור בעירנו ובארץ הקודש כולה.

"ועתה קמו אנשי דמים ומרמה, לחמוס נחלתו ולהתערב ולשלוט בניהול המוסד בענייני החינוך והצוות החינוכי וכאילו באו לעזור לו, ומנצלים את מצב זמני זה שיש איזה חלישות בבריאותו לעשות כנגד רצונו הגמור שהביע כמה וכמה פעמים ולירד לחייו. [...]

למכתב הצטרף גם הגאון רבי אהרן שכטר שכתב: "מה טוב ומה נעים לשמוע קול תרועת שופר של יראת שמים התובע זעקת "די" להריסת כל גדרי הטוב והישר בישראל, בלב שבור, אהרן משה שכטר". 

No comments :

Post a Comment

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.