Monday, April 9, 2018

אברך הכולל הואשם וזוכה - עלילה בגלל סכסוך

bhol

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
כארבע שנים, לאחר שאברך כולל מירושלים הואשם במעשים חמורים שביצע בילדות, הוא זוכה על ידי בית משפט המחוזי, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בית המשפט המחוזי בירושלים זיכה אברך חרדי מעבירות של מעשים חמורים בשתי בנות תוך מתיחת ביקורת על הפרקליטות, לפיה נציגיה תיאמו עדויות, והורה לחקור את התנהגותה.

על פי פסק הדין המשתרע על פני כ-300 עמודים נגד הנאשם, תושב ירושלים, הוגש כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי, בו יוחסה לו פגיעה חמורה בשתי בנות המתגוררות בשכונת מגוריו, שבאו לבקר את ילדיו.

הנאשם, המיוצג ע"י עורך הדין אריאל עטרי, הכחיש את האשמות ומתחילת הדרך טען כי מדובר בעלילה שרקמו בני משפחה שלישית שהיו מסוכסכים איתו, בעבר. המשפט התנהל במשך ארבע שנים בפני סגן נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים, השופט משה דרורי. בסופו של הליך, החליט בית המשפט לזכות את הנאשם ולקבל את טענות הנאשם על תקלות חמורות בהתנהלות המדינה. 

2 comments :

  1. 1. Why no charges against the complainant parents? And the other family? And the "social workers" questioners, as well as the prosecutors?

    2. This case proves the defendant's lawyers need the right to question the children witnesses.

    3. Was the defendant incarcerated the four years the case dragged on? And why did it take four years?

    4. Why are the complainant children's name and family not made public?
    And the third party?
    And the social workers / prosecutors?

    ReplyDelete
  2. 2 interesting stories in the Seforim blog
    http://seforim.blogspot.co.uk/2007/01/uncensored-books-dr-marc-b-shapiro.html

    First, is how R' Dessler describes the Gadlus of an Ilui at Gateshead, noen other than Louis Jacobs. 2nd is a case of covering up crime and not going to the authorities.

    ReplyDelete

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.