Sunday, March 1, 2015

Father sentenced to 20 years for abusing daughters - Mother for 3 years for not reporting abuse

עשרים שנות מאסר נגזרו על גבר חרדי שהורשע בחמישה אישומים, לפיהם מאז 1988 תקף בנותיו הקטינות. אשתו,
אם בנותיו, הורשעה אף היא בסיוע ואי דיווח.

בבית משפט המחוזי בתל אביב, נערך היום (רביעי) דיון בעניין האב התוקף ואשתו.השופטים בראשות שרה דותן, צילה צפת ואבי זמיר, גזרו 20 שנות מאסר על האב, שביצע עבירות חמורות בשלוש מבנותיו, במשך למעלה משני עשורים משנת תשמ"ח ובמאות הזדמנויות, מאז הגיען לגיל 6.5-11, ועד לנישואן בגיל 18-19.

אשת הנאשם, אם הבנות, נגזרו עליה שלוש שנות מאסר, בגין כך שידעה על הדברים. הבנות סיפרו לה, והיא בתגובה אמרה להן שזה קורה בכל בית שני ואף שכנעה אותן שלא לפנות לסיוע המשטרה או רשויות הרווחה בטענה, כי הן "הורסות משפחות", ובכך סיכלה את האפשרות להתלונן על המעשים. בנוסף, נהגה באלימות פיסית ומילולית קשה כלפי ילדיה.

בנוסף חייב בית המשפט את האב לשלם פיצויים בסך 488,000 ש"ח לשלושת הבנות. האם תשלם פיצויים בסך 121,500 ש"ח, לבנות שהן כיום בשנות ה-20 וה-30 לחייהן.

"הרשעת האם בסיוע למעשי האב הינה תקדימית ושולחת מסר חשוב מטעם ביהמ"ש", נמסר מפרקליטות ת"א, "גם כאשר הורה שותק ועומד מנגד כאשר מעשים כאלו מתבצעים, וחמור מכך - משתיק את ילדו מלהתלונן, מערכת אכיפת החוק תילחם עבור הקטין שנפגע ותגרום לאחראים לעמוד לדין ולתת את הדין על מעשיהם. ההורה האחר הוא הכתובת הטבעית עבור הקטין הנפגע וזוהי חובתו המוסרית והחוקית לסייע בכל דרך לילדו". את התיק ניהלה עו"ד דפנה יבין.

[....]

2 comments :

  1. Where did they live?

    ReplyDelete
  2. Recipients and PublicityMarch 3, 2015 at 5:07 PM

    Jail sentences are out of whack these days.

    ReplyDelete

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.