Thursday, August 13, 2015

Ezra Sheinberg's wife told Rabbi Shmuel Eliyahu her husband told her about indecent acts with women.

Arutz7  The wife of Ezra Sheinberg, the disgraced former head of Orot Ha'ari Yeshiva in Tzfat, said he told her about two cases in which he performed indecent acts with women he was supposedly treating.< The wife is heard saying this in a conversation with Rabbi Shmuel Eliyahu, Rabbi of Tzfat, a recording of which reached Channel 2.

"I knew,” she said in the recorded conversation. “This is not someone who went out of the house without my knowledge. I knew about all of the 'relaxation massage,' I knew, I knew he did it.”

The Hebrew word she used, “harpaya,” which is best translated as “relaxation massage,” is also a euphemism for certain sexual acts.

In the recording, Rabbi Eliyahu asked Sheinberg's wife if she knew what the “relaxation therapy” involved, and she replied: “He told me that it was part of the blessing, and I accepted that too.”
===============================
NRG

"ידעתי על כל 'הרפיה' שהייתה שם": ברשתות החברתיות מופצות בשעות האחרונות (ה') הקלטה של שיחה טלפונית החושפת מעט מהמעשים שביצע עזרא שיינברג, "הרב מהצפון", המואשם באונס ובעבירות מין ואיומים בקרב 14 נשים שונות. 

בשיחת הטלפון המוקלטת נשמעת מירי שיינברג, רעייתו של עזרא, כשהיא מנסה לגונן עליו בפני הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת ומי שעמד בראש בית הדין שבדק את הטענות שהתקבלו נגד שיינברג מצד נשים בקהילתו. היא טוענת בקטע השיחה שהגיעה ל-nrg כי היא ידעה על כל מעשיו של בעלה ומכחישה שהיו לו כוונות זדוניות במעשיו, לטענתה מדובר ב'כוונות רוחניות לשם שמיים' והיא תומכת בו. 

האזינו לשיחה בין הרב אליהו לאשת הרב שיינברג: 

"הרב זה לא מישהו שיצא מהבית בלי ידיעתי. אני ידעתי על כל הרפיה שהייתה שם. זה לא שתגיד שהוא יצא. בטח שידעתי שהוא עושה", נשמעת מירי אומרת לרב אליהו. בהמשך השיחה היא טוענת כי ההרפיות שביצע בעלה היו ידועות לה והן היו חלק מהברכה שנתן למי שפנו אליו. 

הרב אליהו: "אבל לא ידעת מה הוא עושה בהרפיות האלה?" 

מירי שיינברג: "הוא אמר שזה חלק מהברכה וקיבלתי את זה. אבל ידעתי מעצמי. נתתי מעצמי". 

הרב אליהו: "לנו הוא סיפר, לי ולרב בזק ואולי הוא שיקר שאת יודעת רק על ההרפיות ולא שהוא שכב עם נשים אחרות?"
 
מירי שיינברג: "אחר כך הוא סיפר לי. הוא סיפר לי על שתי נשים שהוא שכב איתן, רק על שתיים". 

הרב אליהו: "כמו שהוא הסתיר ממך את השתיים האלה וכמו שהוא הסתיר את זה ממני". 

No comments :

Post a Comment

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.