Sunday, May 29, 2016

Additional details regarding the Jerusalem mashgiach accused of abusing relatives

CHANNEL 10 NEWS

כיצד התגלגלה תלונת בנות המשפחה שהותקפו אל חוקרי המשטרה? מה פסק הגאב"ד המפורסם מירושלים לנפגעת ובעלה שבאו להתייעץ? מי חקר את המתלוננות? • המחדל: כיצד דלפו תמונתו ופרטיו של 'המשגיח התוקף' מהמחשב המשטרתי אל קבוצות הוואטס-אפ החרדיות? • הפעילים החרדים שהניעו את החקירה וגורם משטרתי בכיר מספרים

פרטים חדשים על פרשת 'המשגיח התוקף': המשגיח מהישיבה הממוקמת בשכונת בית וגן בירושלים, שנעצר בחשד שתקף באכזריות שלוש נשים מבנות משפחתו, הסגיר את עצמו למשטרה, לאחר שיממה קודם לכן נמלט מביתו.
גורם משטרתי בכיר אישר גם בשיחה עם כתב חרדים 10, כי התלונה כנגד 'המשגיח' הגיעה מאחת בנות המשפחה בה בוצעו המעשים החמורים, לאחר שהתקבל אישור של גאב"ד ידוע, העומד בראש בית דין בירושלים.
הפרשה החלה לאחר שמידע על המעשים החמורים שבוצעו בבנות המשפחה הגיע אל שלושה פעילים חרדים. "פנינו אל גורם משטרתי בכיר וזה הנחה אותנו לשוחח עם האשה ועם בעלה על מנת שיגישו תלונה במשטרה", הם מספרים.
בני הזוג התלבטו ופנו להתייעצות אצל הדיין הבכיר מירושלים. הדיין, שנחשף למעשים המזעזעים, אישר לבני הזוג בכתב ידו, ברמה ההלכתית, להגיש תלונה במשטרה כנגד המשגיח.
עם האישור פנו שלושת הפעילים אל הגורם המשטרתי, וזה תיאם פגישה בינם לבין מפקד מרחב מוריה במשטרה ונציגי פרקליטות מחוז ירושלים.
הגורם הבכיר סיכם עם גורמי החקירה כי החשוד יובא לחקירה במשטרה, בתנאי שיוטל צו איסור פרסום על שמות כל המעורבים בפרשה, שכן על המקרה לא חלה חובת דיווח.
לאחר הסיכום של הגורם הבכיר, נפגשו שלושת הפעילים החרדים עם גורמי החקירה וגוללו את כל הידוע להם על הפרשה.
"עם הגעת התלונה הרשמית, תיאם הגורם המשטרתי הבכיר את הפגישה בין המתלוננות לצוות החקירה, ודאג כי את הבנות יחקרו דווקא שוטרות חרדיות, כדי להקל עליהן", הם מספרים.
הגורם המשטרתי אישר בשיחה עם חרדים 10 את הפרטים.

No comments :

Post a Comment

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.