Saturday, May 18, 2019

חשד: לפחות חמש ילדות חרדיות הותקפו בשכונה

http://www.bhol.co.il/news/998984
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בתקופה האחרונה הגיעו מספר דיווחים ותלונות על כך שצעיר כבן 20 מבצע מעשים חמורים בילדות בגילאי 6-7 בשכונות סנהדריה ואזור רחוב שמואל הנביא בירושלים. בעקבות שורת התלונות, נבדקו מצלמות אבטחה ואותר חשוד במעשים.
ל'בחדרי חרדים' נודע, אותו חשוד הופנה על ידי תושב אל פעיל חרדי העוסק רבות בתחום ביעור הרע - בגיבוי רבנים, השניים נפגשו במשרד כלשהו השוכן בשכונת גאולה בירושלים, שם שוחחו. במקביל, הפעיל דיווח למשטרה את הפרטים הידועים לו, וכך, בצהרי היום הגיעו שוטרים למשרד ועצרו את החשוד.
"המשיב ביקש מילדה קטנה להיכנס למקלט ניסה לתקוף אותה והיא ברחה מהמקום"' אמר הטוען המשטרתי. בדיון בבית המשפט סיפר הטוען כי החשוד הגיע אתמול למשרדו של פעיל בקהילה החרדית העוסק כאמור בעבירות אלו, שם "התוודה בפניו" כי ביצע מעשים חמורים במספר קטינות. "לטענתו, עשה זאת מספר רב של פעמים בהם שידל להגיע עמו למקלט וביצע עבירות", אמר.
בחקירתו במשטרה, טען החשוד כי התוודה בפני הפעיל, "רק כדי לרצות אותו", וגם כי "פחד שלא יכו אותי אנשים אחרים". המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו בחמישה ימים, מחשש ל"מסוכנות בעוצמה גבוהה כלפי בטחון הציבור". לדברי הטוען המשטרתי, מדובר בלפחות חמישה מקרים בהם הוא חשוד כי ביצע עבירות חמורות בילדות קטנות.
ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אותו 'פעיל', עוסק מזה שנים בתחום זה בכפוף להוראות הרבנים והתייעצות עמהם, חשודים רבים נעצרו על ידי המשטרה הודות לפעילותו. 

No comments :

Post a Comment

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.