Rav's Shulchan Aruch (OC #271) There are some who are careful not to make kiddush the first hour of the night (the seventh hour from noon) but either before night or an hour after in the night. That is because at the seventh hour the celestial force of Mars is dominate which represents Sammel (the force of Evil) It has already been explained that it is always best to make kiddush immediately when returning home from the synagogue and this is typically while it is still day.
Magen Avraham (OC #271:1) It says in Tekunei Shabbos that one should make kiddush before it is night because at the beginning of Friday night the Mazel of Mars dominates and at the end of Friday Saturn dominates Therefore it is best to make Kiddush when Saturn dominates. The Maharil says the same thing. He also says that if the person doesn’t want to eat then, he can wait to say Kiddush since he already has said kiddush in the prayers at the synagogue. This is satisfactory since the requirement to have a meal with Kidush is a rabbinic requirement and thus he has fulfilled his Torah obligation with his prayers.
Aruch Ha Shulchan (271:11) I have seen someone (Magen Avraham) who wrote “that a person should be careful to always say kiddush before night since at the beginning of Shabbos night the mazzel of Mars is dominate while at the end of Friday Saturn is dominate. It is best to make kiddush under the mazzel of Saturn.” In my humble opinion this view is astounding because G-d forbid to say we are under the influence of mazzel. In fact the opposite is true! I saw that in fact the ancients of the non Jews used to sit in darkness in their homes on Shabbos and cry because of the bad mazzel of Shabbos and their fear of being harmed. In contrast G-d commanded us the opposite. We are to light a lot of candles to make light and we are to enjoy ourselves on Shabbos. This is to show that we transcend the force of mazzel and that we have been chosen by G-d to be uninfluenced by mazzel. So how can the Magen Avraham say this? This requires great study. One who trusts in G-d is surrounded by kindness.
Rav's Shulchan Aruch (O 271) יֵשׁ נִזְהָרִים שֶׁלֹּא לְקַדֵּשׁ בְּשָׁעָה רִאשׁוֹנָה שֶׁל הַלַּיְלָה (דְּהַיְנוּ שָׁעָה שְׁבִיעִית אַחַר חֲצוֹת הַיּוֹם, עַיֵּן סִמָּן תכ"ח), אֶלָּא אוֹ קֹדֶם הַלַּיְלָה, אוֹ לְאַחַר שָׁעָה תּוֹךְ הַלַּיְלָה, לְפִי שֶׁבְּשָׁעָה הָרִאשׁוֹנָה הוּא מַזָּל מַאְדִּים, וְסמא"ל מוֹשֵׁל עָלָיו.
וּכְבָר נִתְבָּאֵר שֶׁלְּכַתְחִלָּה יֵשׁ לוֹ לְקַדֵּשׁ מִיָּד בְּבוֹאוֹ מִבֵּית הַכְּנֶסֶת מִבְּעוֹד יוֹם:
Magen Avraham (OC #271:1)לאכול מיד. היינו לקדש כדי שיזכור שבת בכניסתו ועסי' רע"ג ס"ג, וכתוב בתקוני שבת שיקדש קודם לילה כי בתחלת ליל שבת הוא מזל מאדים ובסוף יום ו' הוא מזל צדק לכן יקדש בצדק וכ"כ בתשובות מהרי"ל סי' קס"ג ומ"ע בתשוב' כתב שאם אינו תאב לאכול יכול להמתין שכבר זכר אותו בכניסתו בבה"כ ע"ש, ובירושלמי ריש ברכות אי' שדרך לאכול שעה או ב' בלילה וכ"מ ברש"י ריש דף ג', כ' הרמב"ם פכ"ט קידוש היום דאורייתא בלא יין ורבנן תקנו על היין וכ"כ התוס' בסוכה פ"ג דף ל"ח ונ"ל דמדאוריי' בקידוש שאמר בתפל' סגי דקרא כתיב זכור את יום השבת והרי זכר אותו וקידוש במקום סעוד' רבנן תקנוהו כמ"ש סי' רס"ט וכ"מ בתוס' שכתבו דלר"ת מי שאין לו יין לא יקדש כלל וק' וכי יעקור מ"ע דאורייתא אלא ע"כ דדי בתפלה ועוד דאמרי' בקדושה אף על גב דמקדש בצלותא וכו' ע' בברכות פ"ה וגם הבדלה י"א דאורייתא היא וכמ"ש המ"מ פכ"ט ואפ"ה אמרי' בגמ' דבתחלה קבעוהו בתפלה כו' ע"ש וכ"מ ל' הרמב"ם וכ"מ בתוס' פ' ע"פ בשם הירוש' ע"ש: ודע דהקידוש בי"ט הוא דרבנן כמ"ש המ"מ פכ"ט מ"מ יש לו כל דין קידוש של שבת ואם אין לו אלא כוס א' של שבת קודם:
Aruch Ha Shulchan (271:11) להמתין איזה שעות בלילה. (מ"ע בתשובות)וראיתי מי שכתב שיקדש דווקא קודם לילה, כי בתחלת ליל שבת הוא מזל מאדים, ובסוף יום ו' הוא מזל צדק - לכן יקדש בצדק. (מג"א שם) ולעניות דעתי הוא תמוה, דחס ושלום לומר שאנחנו תחת המזלות, ואדרבא ראיתי בקדמונים שהאומות הקדמונים היו יושבים בשבת בחשך ובוכים, מפני שהמזלות של שבת מורים לרעה. והקב"ה צוה אותנו להיפך, להדליק הרבה אור ולהתענג עצמינו, להראות שאנו למעלה מהמזלות. ואותנו לקח ד' להוציאנו ממערכת השמים, ואיך נאמר כזה וצע"ג, והבוטח בד' חסד יסובבנו. (המג"א שם הביא ירושלמי ריש ברכות שדרך לאכול שעה או שתים בלילה ע"ש, אמנם ע"ש בפירוש חרידים דשתים הוא שתי חלקי שעה, ומטעם דבתי כנסיות היו בשדות רחוק מהעיר, ועד שיבואו נמשך הזמן ממילא, ואדרבא מדתירץ שם באילין כופרנייא ע"ש - משמע דמצוה לאכול מקודם ודו"ק)