Thursday, February 16, 2017

Police seek public's aid in case against child molester


The police in Bnei Brak asked the public for help in determining what other cases a suspect in the violent assault on a six-year-old child may have been involved in.

Last Sunday, a couple came to the Bnei Brak police station and complained to police that their 6-year-old daughter was attacked by a stranger who took her to an apartment in the area while she was on the way to her kindergarten. The police initially arrested a 45 year old haredi lawyer on suspicion of having committed the attack, but he was later cleared of any suspicion and released.

The police also arrested another man, a 22-year old relative of the child. The suspect confessed to the attack and to having committed similar attacks during the interrogation.

The suspect's remand was extended by five days following his confession to having committed other assaults against minors. In addition, the police are seeking the aid of anyone who has information about the suspect's earlier attacks.

"Anyone who has information is asked to contact any police station or call the police hotline 100 and telephone 03-6104444," the police said.




ממה לאחר ששוחרר עורך הדין, בית משפט האריך את מעצרו של ברוך גנץ, בן 22 מבני ברק שנעצר במקביל לשחרורו.

ביום ראשון השבוע, הגיעו זוג הורים לתחנת המשטרה בבני ברק והתלוננו בפני השוטרים כי בתם בת ה-6 הותקפה על ידי אדם זר שלקח אותה לדירה באיזור, בעת שהייתה בדרכה לגן. בעקבות כך, המשטרה ביצעה פעולות חקירה ועצרה עורך דין חרדי מירושלים, ובית המשפט האריך את מעצרו. לאחר שהוכיח כי באותה העת שהה בבית דין הרבני ברחובות, הוא נוקה מכל חשד ושוחרר ללא תנאים.

במקביל לשחרורו, נעצר אדם אחר, קרוב משפחתו, בחשד שהוא זה שביצע את המעשה החמור בילדה. החשוד, בן 22 תושב בני ברק. בחקירתו, קשר את עצמו למעשה וסיפר על מעשים נוספים. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בדירה נמצא כובע עליו היה רשום שמו של החשוד ובעקבות כך הוא נעצר.

"בשלב זה מסר החשוד בחקירה פתוחה שורה של אירועים בהם על פי החשד ביצע עבירות בקטינים" אמרה השופטת רונית פוזננסקי-כץ מבית משפט השלום בתל אביב, "הוא פירט בהרחבה בפני החוקרים שורה של מעשים ופגיעות בקטינות" הוסיפה. בסיום הדיון האריכה את מעצרו בחמישה ימים, עד ליום שני הבא.

פרקליטו עו"ד עומר בללי אומר בתגובה ל'בחדרי חרדים' "אנחנו עדים למקרה מהחמורים ביותר של פגיעה בזכויותיו של חשוד בגיל צעיר מאוד, נורמטיבי שאינו מבין את מהות ההליך". לדבריו "המשטרה פגעה באופן קשה בזכויות שלו ולטעמנו באופן ששומט את הקרקע תחת הדברים שהוא אמר בחקירה" בה הודה בשורה של מעשים חמורים, כאמור. "אני סבור שתוכן הדברים שמסר בחקירה אינו קביל בשל הפגיעה בזכויותיו ואלה דברים שיתבררו בהמשך, גם בית המשפט נתן את דעתו עליהם".

No comments :

Post a Comment

ANONYMOUS COMMENTS WILL NOT BE POSTED!
please use either your real name or a pseudonym.